Mijn eerste buitenlandse stage - Reisverslagen van Anke de Jong - WaarBenJij.nu Mijn eerste buitenlandse stage - Reisverslagen van Anke de Jong - WaarBenJij.nu

Mijn eerste buitenlandse stage

Lieve mensen,

Voordat je het weet is het al zover..
30 augustus vertrek ik richting Ierland - Limerick voor 3,5 maand.
Hier ga ik stage lopen op de afdeling Front Office; "Goodmorning, can I help you?".
Maar voordat het zover is moeten er nog een aantal dingen gebeuren..

To do:

- Accommodatie regelen
- Vliegticket boeken
- Verzekeringen etc.

But first; holiday!
See you soon ;)


Recente Reisverslagen:

25 November 2015

Connemara Tour - Stage afronden - Vriendjelief!

11 November 2015

Visite & de toerist uit hangen!

18 Oktober 2015

Shit happens..

30 September 2015

De tijd vliegt voorbij !

06 September 2015

Dag 8 Ierland
Anke

Hii! Hier alle ins- en outs over mijn stage in het prachtige Ierland.

Actief sinds 12 Juli 2023
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4420

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 06 December 2015

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: